Onze huisregels
Herinnering
Als extra service versturen wij enkele dagen van tevoren een herinnering aan uw afspraak per e-mail.
U blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor het nakomen van uw afspraak, als u geen herinnering heeft gekregen hoeft dit niet te betekenen dat u geen afspraak heeft. Bijvoorbeeld omdat uw e-mail adres niet klopt.
Zeg uw afspraak tijdig af
Mocht de afspraak u onverhoopt niet uitkomen dan dient u dit minimaal 48 uur (= 2 werkdagen) van tevoren telefonisch/aan de balie door te geven (weekenddagen, nationale feestdagen en regionale feestdagen tellen niet mee als werkdag). Wij kunnen in dat geval zoeken naar een passende tijd voor een nieuwe afspraak. Wanneer u de afspraak niet tijdig afzegt, niet verschijnt of zodanig te laat komt zodat daardoor uw behandeling niet meer plaats kan vinden, zijn wij genoodzaakt om de kosten van de verloren tijd bij u in rekening te brengen. Bij veelvuldig afspraken niet nakomen binnen een bepaalde termijn zijn wij genoodzaakt u uit te schrijven.
Onze huisregels
-
KlachtOndanks de inzet van onze medewerkers kan het voorkomen dat u vindt dat u verkeerd of onzorgvuldig bent behandeld in onze praktijk. Het is van belang dat u iets met deze onvrede doet. Spreek ons hierover alstublieft aan, dan proberen we uw klacht op te lossen.
-
GeschilAls u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kan u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dat kost €75,-. Bij de geschilleninstantie wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. Die geeft een bindend oordeel over uw klacht. De instantie kan een schadevergoeding toekennen tot maximaal 25.000 euro.
-
Advies van T.I.P.Tanheelkundig Informatie Punt Komen we er niet uit? Dan kan u uw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt. Die kan u advies geven over welke stappen u kan ondernemen om uw klacht op te lossen. U doet dit via het speciale contactformulier op: https://www.allesoverhetgebit.nl/contact-aohg
-
KNMT-KlachtregelingIs uw klacht nog niet opgelost, dan kan u uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos tussen u en ons bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.